07.08.2012

Baby blanket

Jeg skal snart være moster, og i den forbindelse har jeg kastet mig over noget helt nyt, nemlig at hækle, og ja man kunne jo starte med noget småt, men nej jeg valgte at kaste mig over et baby tæppe til den lille fyr. Og hvad kan jeg sige det har da et personligt præ og vil nok gøre nogle ting anderledes, hvis jeg nogen sinde skal lavet et mere. Men hvis vi lige ser bort fra det, ikke blev så stort som jeg gerne ville, det er lidt bredere i den ene ende end i den anden, så sys jeg da er blevet rigtig fint :)

I’m going to be an aunt very soon. And for my present to the little boy I have made a baby blanket, my first crochet thing ever, and taking that in to consideration I thing it turned out well :)



1 kommentar:

  1. Hvor er det flot søde - Det bliver Gitte helt sikkert glad for!

    SvarSlet